Korzystanie z serwera wiąże się z powinnością przeczytania poniższego regulaminu.

Admin w pierwszej kolejności jest graczem i podlega tym samym sankcjom, co inny gracz bez jakichkolwiek flag. Jego zadaniem jest pilnowanie porządku oraz dbanie o dobro użytkowników serwera.
Absolutnie nic nie stawia go ponad prawem, ani nie wywyższa spośród innych.

Ogólny regulamin serwera CS:GO [4FUN]


§1. Przeklinanie na serwerze jest dozwolone, jednak NIE WOLNO z nim przesadzać.
§2. Obrażanie innych użytkowników jest surowo zabronione.
§3. Bezpodstawne lub nadmierne oskarżanie jakiegokolwiek gracza o stosowanie zakazanych modyfikacji (cheatowanie) podchodzipod §2.
§4. Obowiązuje szeroko pojęty zakaz nadużywania mikrofonu. Oznacza to, że zabronione jest do niego piszczeć, bekać, krzyczeć, puszczać przez niego muzykę itp. oraz używać go, jeśli jest zepsuty.
§5. Jeśli Gracz podejrzewa któregokolwiek z użytkowników serwera o stosowanie zakazanych modyfikacji (cheatowanie) ma On obowiązek powiadomienia o tym administratora poprzez naciśnięcie klawisza say_team, postawienie @ na początku i pisanie treści po spacji. Jeżeli żaden admin nie jest dostępny na serwerze należy zgłosić łamanie regulaminu na forum (w odpowiednim dziale i z uwzględnieniem wzoru). W ostateczności istnieje możliwość wołania adminów przez steam.
§6. Miejscem do oceny administratorów lub samego serwera jest tylko i wyłącznie forum sieci.
§7. Na serwerze panuje bezwzględny zakaz reklamowania konkurencyjnych sieci.
§8. Do korzystania z mikrofonu upoważnieni są użytkownicy, którzy ukończyli co najmniej 16 lat lub ewentualnie przeszli mutację. To administrator ocenia głos gracza, nie on sam.
§9. Zbanowany/zgagowany/zmutowany gracz nie ma prawa składać odwołań.
§10. Crashowanie serwera lub innego rodzaju działanie na jego szkodę jest jednoznaczne z banem permanentnym na wszystkich serwerach sieci.
§11. Zakazuje się spamowania komendami.
§12. Admin ma prawo do zmiany regulaminu na okres 1 rundy bądź 1 mapy po uprzednim powiadomieniu graczy, jeżeli uzna to za stosowne.
§13. Admin posiada możliwość nałożenia kary na gracza który utrudnia rozgrywkę (zabija zakładników, zabiera bądź wyrzuca bombę w miejsca niedostępne, nie rozbraja bomby, ucieka od przeciwnika, oślepia graczy ze swojego zespołu, strzela w nich).
§14. Zakazuje się rzucania granatów utrudniających grę na mapach.
§15. Zakazuje się używania wulgarnych oraz nieodpowiednich nicków/avatarów. (nick ma składać się minimum z 3 normalnych liter)
§16. Wszystkie czity, skrypty są zabronione
§17. Zakaz bugowania mapy i używania glitchów mapy
§18. Admin ma zawsze racje
§19. Koza ma zakaz robienia czegokolwiek na mapach bo jest debilem #TrueStory
§20. Wotu to kretyn ale nie banujcie bo go lubie
§21. Za granie na smurfie i twierdzenie że na głównym masz globala dlatego tak zajebiscie grasz perm ban bo kurwo masz pewnie vaca.
§22. Banować koze można tylko na steam id nie na ip bo xoni nic nie zrobil a tez bana dostanie
§23. Najpierw Masa potem Masa
§24. Krzesło to nie Taboret
§25. Meow może wyzywać was po polsku bo nie rozumie znaczenia
§26. Wy nie możecie wyzywać Meow'a bo sie obrazi i da wam bana bo jest adminem
§27. Zakaz podawania kodu do bomby na czat ogólnym
§28. Grube Lochy mają zakaz wstępu na serwer mają zostać zgłaszane i odrazu banowane
§29. Admin ma prawo zesleyować Xano/Szczupaka/Meow jeżeli są debilami.
§30. Nie masz prawa do odwołania od bana bo i tak mam cie w dupie.
§31. Gracz musi mieć minimum 3 polskie znaki w nicku.(litery lub cyfry)

Za zezwoleniem administratora dozwolone jest:
- Zamieszczanie linków.
- Śpiewanie; przy czym co najmniej 75% użytkowników muszą wyrazić na to zgodę.
- Organizowanie miniturniejów/zabaw grupowych na serwerze.

Powyższy regulamin tyczy się głównie do map typu de_, cs_, aim_, 35hp_, fy_, awp_.

Regulamin map typu Surf.

§1. Podstawowym założeniem map typu surf jest zakaz strzelania do przeciwników na pierwszej rampie przy pierwszym zjeździe.
§2. Bomba może zostać podłożona 45 sekund po rozpoczęciu rundy.
§3. Zakazuje się zadawanie przeciwnikom obrażeń w takich miejscach jak tzw. Mario (Strefa Kupowania) lub Gun Room (w skrócie GR).
§4. Zakazanym jest przedostawanie się na respawn przeciwnika przez pierwsze piętnaście sekund.
§5. Zakazanym jest rzucanie granatów z respa.
§6. Obowiązuje zakaz zabijania, zadawania obrażeń przez 10 sekund od rozpoczęcia rundy (nie obowiązuje gdy gracz wyleci poza 1-szą rampę lub spadnie do tzw. JAILA)
§7. Zabrania się kampienia* na obszarze całej mapy.
§8. Admin ma prawo zesleyować gracza który specjalnie przedłuża runde.
§9. Każdy gracz musi opuścić respa do 10 sekund od rozpoczęcia rundy.
§10. Zakaz kampienia na zbugowanych tekturach na surfach. (np. spadnięcie na ziemie zamiast do jaila)
*kampienie - pozostawanie przez 5-10 sekund w jednym miejscu bądź niewielkim obszarze.

Regulamin map typu DeathRun.

§1. Podczas rozgrzewki zakazane jest puszczanie pułapek (free run).
§2. W terrorystach może przebywać na raz maksymalnie 2 graczy.
§3. Każdą pułapkę można odpalić tylko raz na rundę.
§4. Obowiązuje zakaz używania "zbugowanych" pułapek.
§5. Zakazuje się rzucania granatów utrudniających grę na mapach.
§6. Obowiązuje szeroko pojęty zakaz bugowania map DR - m.in wyskakiwania z terenu tt przez terrorystę.
§7. Każdy gracz ma surowy zakaz skracania map DR.

Każde naruszenie zasad w zespole terrorystów będzie skutkowało tzw. odpowiedzialnością zbiorową, dwoje terrorystów poniesie karę (nie dotyczy §2)

Regulamin map typu MiniGames / Course.

§1. Zakazane jest stosowanie reconnectów w celu odrodzenia się.
§2. Na mapach typu Course (np. mg_adev) obowiązuje zakaz dołączania do zablokowanej drużyny (zależnie od tego w jakim zespole mapa lokuje graczy).

Regulamin map typu Zombie Escape.

§1. Zakaz specjalnego utrudniania graczom ucieczki przed zombie. (zamykanie bram / odjeżdżania samochodem)

Regulamin map typu KZ.

§1. Zakaz utrudniania graczom przechodzenia mapy.
§2. Zakaz bicia innych graczy.

Regulamin map typu HNS.

§1. Zakaz chowania się w teksturach (tak że nie widać wcale modelu np. na office pod śniegiem).
§2. Zakaz spamowaniem zmiany drużyny.

Regulamin map typu Stealth.

§1. Zakaz podkładania paki przed 1:30.

Regulamin map typu Jail.

§1. Wszyscy antyterroryści mają obowiązek posiadać i korzystać z mikrofonu.
§2. Antyterrorysta ma prawo zabić terrorystę bez ostrzeżenia, jeśli zobaczy u niego broń palną lub zobaczy że chce on uciec secretem.
§3.W przypadku gdy CT zabije Terrorystę bez powodu lub przypadkiem ma on obowiązek wpisać "kill" w konsolę.
§4.Cele muszą zostać otworzone w przeciągu jednej minuty, inaczej drużynie T przysługuje tz. "Freeday" czyli runda wolna od poleceń.
§5.Podczas Freeday'a terrorysta ma zakaz podnoszenia broni, wchodzenia do tajnych przejść tz. "Secretów" oraz usiłowania uśmiercenia antyterrorysty. W przypadku złamania zakazu CT może zabić daną osobę.
§6.Freeday kończy się, gdy przy życiu pozostaje tylko jeden terrorysta, lub czas rundy minął.
§7.Na jednego antyterrorystę przypada sześciu terrorystów.
§8.Martwi nie podpowiadają żywym.
§9.Admin ma prawo zmutować wszystkich terrorystów na okres czasowy jednej rundy, jeśli robią zamieszanie spamując mikrofonami.
§10.CT ma zakaz wydawania niedorzecznych komend jak i podrzucania terrorystą broni.
§11. Antyterrorystą nie wolno rzucać granatów w skupisko terrorystów.
§12. Na serwerze ISTNIEJE taka komenda jak "totalny bezruch". Dozwolony jest "zwykły bezruch","bezruch do odwołania" i "totalny bezruch do odwołania".

Zasady map typu TTT.

Trouble in Terrorist Town jest trybem gry do Garry's Mod. Chodzi w nim o to, że wśród terrorystów (niewinnych) zostają wybrani zdrajcy, którzy mają za zadanie wyeliminować wszystkich niewinnych. Tylko zdrajcy wiedzą kto jest zdrajcą. Mają dostęp do sklepu z przedmiotami, gdzie mogą kupić np. bombe lub jihad(samo wysadzenie się). Dodatkowo wśród niewinnych zostaje wybrany detektyw. Jego zadaniem jest wytropić zdrajców. Gdy ktoś zostanie zamordowany lub po prostu zginie/popełni samobójstwo, nikt jeszcze nie wie, że ta osoba nie żyje. Dopiero gdy jego ciało zostanie zidentyfikowane wszyscy się dowiadują. Podczas identyfikacji dostajemy także dodatkowe informacje, np. kiedy osoba zmarła, jakiej broni użyto i DNA, jeżeli morderca był blisko osoby. Detektyw może zeskanować DNA z ciała i tym sposobem odszukać mordercę. Oczywiście zdrajcy też mogą spróbować swoich sił jako Rambo i po prostu wszystkich rozstrzelać, ale raczej nie jest to dobry pomysł. Na niektórych mapach zdrajcy mają dodatkowo 'pokoje pułapki', do których mogą tylko oni wejść, a w środku aktywować jakąś pułapkę. Tak samo niewinni mają okazję skorzystać z testera (taser/zeus trzeba strzelić w kogoś), aby przetestować graczy, czy są zdrajcami. Oczywiście nie możesz zabić kogoś bez dowodów albo z jakiegoś błachego powodu (WIEDZIAŁEM ŻE TO JEST ON, CZUŁEM TO!,bo dziwnie na mnie patrzył), wtedy jest to RDM (Random Deathmatch) i inni gracze mogą cię zabić, a także możesz zostać zeslayowany przez admina podczas kolejnej rundy (czyli ominie cię kolejka). W grze zabrania się także ghostingu, czyli mówienia poza grą kto jest kim, jeżeli zostanie to wykryte, grozić może bardzo długa banicja.

Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.

Admin ma prawo odesłać gracza do regulaminu, jeśli zauważy u niego brak jego znajomości.
H@ CS GO oraz czerwoni mają prawo zmienić regulamin w każdej chwili, bez konieczności informowania każdego administratora z osobna.

Wszystkie podpunkty zostały zatwierdzone przez aktualnego H@ serwera i z jego oficjalnym otwarciem zostaną wprowadzone w życie.

Regulamin stanowi własność Dragonidas